Hyundai i20 2014 1.1 CRDi
Hyundai i20 2014 1.1 dīzelis apraksts
Hečbeks Hyundai i20 2014 1.1 CRDi tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.1 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 75 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 180 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i20 1.1 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.3 litri.
Hyundai i20 2014 1.1 CRDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i20 2014 1.1 CRDi sasniedz 16 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 161 km/h.
Šī Hyundai i20 2014 1.1 CRDi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 3.2 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Hyundai i20 2014 - 2018 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 3.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1560 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1660 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 4.8 litri uz 100 km, kas ir par 50% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i20 degvielas patēriņš.
Hyundai i20 drošība
Drošības testos Hyundai i20 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i20 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 85 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 73 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i20 saņēmis 79 no 100.
Hyundai i20 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 64 procenti no 100.
Hyundai i20 2014 1.1 CRDi tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i20 1.1 CRDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 1120 cm3 Dīzelis, 3 cilindri | CO2 izmeši: | 84 g/km |
Jauda: | 75 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 180 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 161 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.2 (kombinētais) 3.5 (pilsētā) 3.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 4.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.04m (garums) 1.73m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 326 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1042 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1680 kg |
Hyundai i20 2014 1.1 CRDi dzinējs D3FA U2
Dzinēja tilpums | 1120 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 84.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Hyundai i20 2014 1.1 CRDi eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 75 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 180 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i20 hečbeka [2014 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i20 2016 1.0 T-GDI
Jan 2016 — Dec 2018 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 100 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2016 1.0 T-GDI
Jan 2016 — Dec 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.2 sekundēs |
1.0 Benzīns | 120 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.1 CRDi Jan 2014 — Jan 2018 | 1.1 Dīzelis | 75 ZS | 3.2 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.2
Jan 2014 — Jan 2018 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 75 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2014 1.2 | 1.2 Benzīns | 84 ZS | - | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2014 1.4 | 1.4 Benzīns | 100 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.4
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
1.4 Benzīns | 100 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i20 2014 1.4 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS) |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | - | Manuālā (6) |