Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI
Hyundai i20 2014 1.0 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI tika ražots no 2016.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i20 2014 - 2018 versija un griezes momentu 172 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1038KLSZ turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 190 līdz 330 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i20 1.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.9 litri.
Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI sasniedz 10.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.
Šī Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1080 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1280 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.3 litri uz 100 km, kas ir par 37% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i20 degvielas patēriņš.
Hyundai i20 drošība
Drošības testos Hyundai i20 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i20 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 85 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 73 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i20 saņēmis 79 no 100.
Hyundai i20 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 64 procenti no 100.
Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i20 1.0 T-GDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2016. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 998 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 172 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 190 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.6 (kombinētais) 5.8 (pilsētā) 3.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.04m (garums) 1.73m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 326 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1042 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1640 kg |
Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI dzinējs G3LC
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 71 mm |
Virzuļa gājiens | 84 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i20 2014 1.0 T-GDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.9 litri |
Jauda | 100 - 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 172 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2015 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Hyundai i30 Kia RIO Kia Picanto Hyundai Kona un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Hyundai i20 hečbeka [2014 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i20 2016 1.0 T-GDI
Jan 2016 — Dec 2018 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 100 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2016 1.0 T-GDI
Jan 2016 — Dec 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.2 sekundēs |
1.0 Benzīns | 120 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.1 CRDi Jan 2014 — Jan 2018 | 1.1 Dīzelis | 75 ZS | 3.2 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.2
Jan 2014 — Jan 2018 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 75 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2014 1.2 | 1.2 Benzīns | 84 ZS | - | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2014 1.4 | 1.4 Benzīns | 100 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.4
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
1.4 Benzīns | 100 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i20 2014 1.4 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS) |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | - | Manuālā (6) |