Hyundai i30 2007 1.6 CRDi
Hyundai i30 2007 1.6 dīzelis apraksts
Hečbeks Hyundai i30 2007 1.6 CRDi tika ražots no 2007.gada janvāra līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 90 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 235 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i30 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.7 litri.
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2007 1.6 CRDi sasniedz 14.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 172 km/h.
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Hyundai i30 2007 - 2010 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1280 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.5 litri uz 100 km, kas ir par 22% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i30 degvielas patēriņš.
Hyundai i30 drošība
Drošības testos Hyundai i30 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i30 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Hyundai i30 saņēmis divas zvaigznes.
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i30 1.6 CRDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2007. janvāris ... 2009. janvāris | ||
Dzinējs: | 1582 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 90 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 235 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 172 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 (kombinētais) 5.4 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.25m (garums) 1.78m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1250 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1820 kg |
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi dzinējs D4FB U1
Dzinēja tilpums | 1582 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77.2 mm |
Virzuļa gājiens | 84.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 90 - 116 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 235 - 255 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2008. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Kia Cerato |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i30 hečbeka [2007 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i30 2007 1.4
Jan 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 109 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2007 1.6
Jan 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2007 1.6 Jan 2007 — Jan 2010 | 1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi
Jan 2007 — Jan 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi | 1.6 Dīzelis | 116 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2007 1.6 CRDi | 1.6 Dīzelis | 116 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i30 2007 2.0
Jaudīgākā benzīna versija (143 ZS) |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2007 2.0
Jaudīgākā benzīna versija (143 ZS) |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i30 2007 2.0 CRDi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.3 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |