Hyundai i40 2011 1.7 CRDi
Hyundai i40 2011 1.7 dīzelis apraksts
Sedans Hyundai i40 2011 1.7 CRDi tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.7 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 325 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i40 1.7 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.7 litri.
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i40 2011 1.7 CRDi sasniedz 10.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 201 km/h.
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1360 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1520 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.3 litri uz 100 km, kas ir par 24% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i40 degvielas patēriņš.
Hyundai i40 drošība
Drošības testos Hyundai i40 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i40 saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 86 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i40 saņēmis 43 no 100.
Hyundai i40 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i40 1.7 CRDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1685 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 136 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 325 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 201 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 (kombinētais) 5.9 (pilsētā) 4.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.74m (garums) 1.82m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 525 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1672 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2120 kg |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi dzinējs D4FD E5
Dzinēja tilpums | 1685 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77.2 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 17 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 116 - 136 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 330 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2010 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2013. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Sportage Hyundai Tucson Hyundai ix35 Kia Optima un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Hyundai i40 sedana [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i40 2011 1.6 GDI
Jan 2011 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 135 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi
Jan 2011 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.7 Dīzelis | 116 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.7 Dīzelis | 136 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi
Jan 2011 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.7 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i40 2011 2.0 Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | - | Automāts (6) |
Hyundai i40 2011 2.0 GDI
Jan 2011 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.7 sekundēs |
2.0 Benzīns | 177 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 2.0 GDI
Jan 2011 — Jan 2015 Jaudīgākā benzīna versija (177 ZS) |
2.0 Benzīns | 177 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) |