Hyundai i40 2011 2.0 GDI
Hyundai i40 2011 2.0 benzīns apraksts
Sedans Hyundai i40 2011 2.0 GDI tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 177 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i40 2011 - 2015 versija un griezes momentu 213 Nm (ņūtonmetri) pie 4700 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i40 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Hyundai i40 2011 2.0 GDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i40 2011 2.0 GDI sasniedz 9.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 213 km/h.
Šī Hyundai i40 2011 2.0 GDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1020 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.5 litri uz 100 km, kas ir par 25% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i40 degvielas patēriņš.
Hyundai i40 drošība
Drošības testos Hyundai i40 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i40 saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 86 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i40 saņēmis 43 no 100.
Hyundai i40 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
Hyundai i40 2011 2.0 GDI tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i40 2.0 GDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1999 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 159 g/km |
Jauda: | 177 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 213 NM pie 4700 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 213 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 (kombinētais) 9.0 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.74m (garums) 1.82m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 525 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1672 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2050 kg |
Hyundai i40 2011 2.0 GDI dzinējs G4NC
Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 81 mm |
Virzuļa gājiens | 97 mm |
Kompresijas pakāpe | 11.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 150 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i40 2011 2.0 GDI eļļas tips | 5W-20, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 150 - 177 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 192 - 213 NM pie 4700 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2011 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2014. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Sportage Hyundai Tucson Hyundai ix35 Kia Carens |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i40 sedana [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i40 2011 1.6 GDI
Jan 2011 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 135 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi
Jan 2011 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.7 Dīzelis | 116 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.7 Dīzelis | 136 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 1.7 CRDi
Jan 2011 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.7 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i40 2011 2.0 Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | - | Automāts (6) |
Hyundai i40 2011 2.0 GDI
Jan 2011 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.7 sekundēs |
2.0 Benzīns | 177 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i40 2011 2.0 GDI
Jan 2011 — Jan 2015 Jaudīgākā benzīna versija (177 ZS) |
2.0 Benzīns | 177 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) |