LatviešuEnglishEspañol

Isuzu D-Max 2020 3.0d

Isuzu D-Max 2020 3.0 dīzelis apraksts

Apvidus auto Isuzu D-Max 2020 3.0d tiek ražots kopš 2020.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 190 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Isuzu D-Max 2020 versija un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un IHI RHS4 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 450 līdz 750 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Isuzu D-Max 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.

Isuzu D-Max 2020 3.0d ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejamas arī divas citas Isuzu D-Max versijas - ar aizmugurējo riteņu piedziņu un automātisko pārnesumu kārbu (Isuzu D-Max 2020 3.0d AT), un ar automātisko pārnesumu kārbu (Isuzu D-Max 2020 3.0d AT 4x4):
Isuzu D-Max 2020

Isuzu D-Max 2020 3.0d tehniskie dati

Modelis: Isuzu D-Max 3.0d
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2020. janvāris
Dzinējs: 2999 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 190 ZS pie 3600 apgr/min Griezes moments: 450 NM pie 1600 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Maksimālais ātrums: nav datu Paātrinājums 0-100 km/h: nav datu
Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu
Degvielas bākas tilpums: 76 litri
Auto izmēri: 5.27m (garums) 1.87m (platums) 1.79m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 12.5 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Auto svars (pilna masa): 3100 kg

Isuzu D-Max 2020 3.0d dzinējs 4JJ3

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 450 000 līdz 750 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2999 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 95.4 mm
Virzuļa gājiens 104.9 mm
Kompresijas pakāpe 16.3 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Isuzu D-Max 2020 3.0d eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 7 litri
Jauda 190 ZS pie 3600 apgr/min
Griezes moments 450 NM pie 1600 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2019
Ražošanas ilgums 5 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda BT-50

Visas Isuzu D-Max [2020 modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Isuzu D-Max 2020 1.9d 4x4

Ekonomiskākā versija pēc reālā patēriņa

1.9 Dīzelis 163 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2020 1.9d 4x4 1.9 Dīzelis 163 ZS - Automāts (6) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2020 3.0d 3.0 Dīzelis 190 ZS - Automāts (6) Aizmugures
Isuzu D-Max 2020 3.0d 4x4 3.0 Dīzelis 190 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2020 3.0d 4x4 3.0 Dīzelis 190 ZS 8.0 l/100km Automāts (6) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par Isuzu D-Max 2020
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]