Mazda 3 2011 2.0
Mazda 3 2011 2.0 benzīns apraksts
Hečbeks Mazda 3 2011 2.0 tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 187 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var ...
Šim Mazda 3 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Mazda 3 2011 2.0 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 3 2011 2.0 sasniedz 10.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 205 km/h.
Šī Mazda 3 2011 2.0 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.4 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 3 degvielas patēriņš.
Mazda 3 2011 2.0 tehniskie dati
Modelis: | Mazda 3 2.0 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1999 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 175 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 187 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 205 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 (kombinētais) 10.6 (pilsētā) 5.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.46m (garums) 1.76m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 155 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1360 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1835 kg |
Mazda 3 2011 2.0 dzinējs LF-DE
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 87.5 mm |
Virzuļa gājiens | 83.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 3 2011 2.0 eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 140 - 160 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 175 - 195 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 6 Mazda MX-5 Mazda 5 Mazda CX-5 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda 3 hečbeka [2011 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 3 2011 1.6
Okt 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 105 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 3 2011 1.6i | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 3 2011 1.6 CiTD
Okt 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 3 2.0 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 3 2011 2.0 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (5) |
Mazda 3 2011 2.2 2.0 CD | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 3 2012 2.2 CiTD
Jan 2012 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (185 ZS) |
2.2 Dīzelis | 185 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 3 2011 2.3 DISI Turbo MPS
Okt 2011 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
2.3 Benzīns | 260 ZS | 9.6 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 3 2011 2.5 | 2.5 Benzīns | 167 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 3 2011 2.5 Automatic | 2.5 Benzīns | 167 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (5) |