Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic
Mazda BT-50 2020 3.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic tiek ražots kopš 2020.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 190 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Mazda BT-50 2020 versija un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un IHI RHS4 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 450 000 līdz 750 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Mazda BT-50 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.
Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.7 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Mazda BT-50 2020 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 9.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 76 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 980 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1120 kilometriem.
- Mazda BT-50 2020 3.0d 4x4 MT
- Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic 4x4 AT ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 4 % lielāks - 8.0 litri uz 100 km
Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic tehniskie dati
Modelis: | Mazda BT-50 3.0d Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2020. janvāris | ||
Dzinējs: | 2999 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 190 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 450 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | nav datu | Paātrinājums 0-100 km/h: | nav datu |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 (kombinētais) 9.5 (pilsētā) 6.7 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 76 litri | ||
Auto izmēri: | 5.28m (garums) 1.87m (platums) 1.79m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.5 metri | ||
Klīrenss: | 240 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Auto svars (pilna masa): | 3000 kg |
Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic dzinējs 4JJ3
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 450 000 līdz 750 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 2999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 95.4 mm |
Virzuļa gājiens | 104.9 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 7 litri |
Jauda | 190 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 450 NM pie 1600 apgr/min |
Dzinēja ražotājs | Isuzu |
Ražošanas sākums (gads) | 2019 |
Ražošanas ilgums | 5 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Isuzu D-Max |
Visas Mazda BT-50 [2020 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic
Ekonomiskākā versija |
3.0 Dīzelis | 190 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
Mazda BT-50 2020 3.0d 4x4
Ekonomiskākā versija |
3.0 Dīzelis | 190 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Mazda BT-50 2020 3.0d Automatic 4x4 | 3.0 Dīzelis | 190 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |