Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY
Mercedes SLK 2011 1.8 benzīns apraksts
Kabriolets Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 5250 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un IHI Al 00650066 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 210 līdz 360 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Mercedes SLK 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY sasniedz 7.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 240 km/h.
Šī Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 920 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1200 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mercedes degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.8 litri uz 100 km, kas ir par 22% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mercedes SLK degvielas patēriņš.
Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY tehniskie dati
Modelis: | Mercedes SLK 200 2011 BlueEFFICIENCY | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1796 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 149 g/km |
Jauda: | 184 ZS pie 5250 apgr/min | Griezes moments: | 270 NM pie 1800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 240 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 (kombinētais) 8.9 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.14m (garums) 1.81m (platums) 1.30m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | ||
Sēdvietas: | 2 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 225 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 335 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1750 kg |
Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY dzinējs M271 EVO
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1796 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 85 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mercedes SLK 2011 200 2011 BlueEFFICIENCY eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 9.6 litri |
Jauda | 156 - 204 ZS pie 5250 apgr/min |
Griezes moments | 250 - 310 NM pie 1800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mercedes C klase Mercedes E klase |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mercedes SLK kabrioleta [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mercedes SLK 1.8 200 2011 BlueEFFICIENCY
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.8 Benzīns | 184 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mercedes SLK 1.8 200 2011 BlueEFFICIENCY Automatic
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 184 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (7) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 BlueEFFICIENCY | 1.8 Benzīns | 204 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (7) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 CDI BlueEFICIENCY
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.1 Dīzelis | 204 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 CDI BlueEFICIENCY Automatic | 2.1 Dīzelis | 204 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (7) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY | 3.5 Benzīns | 306 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (7) |
Mercedes SLK 2012 5.5 AMG SLK 55
Jan 2012 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs |
5.5 Benzīns | 422 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (7) |