MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY
Mercedes SLK 2011 3.5 benzīns apraksts
Kabriolets MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 306 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 370 Nm (ņūtonmetri) pie 3500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Mercedes SLK 3.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 8 litri.
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 7 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY sasniedz 5.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 249 km/h.
Šī MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mercedes degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.6 litri uz 100 km, kas ir par 35% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mercedes SLK degvielas patēriņš.
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY tehniskie dati
Modelis: | MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 3498 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 167 g/km |
Jauda: | 306 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 370 NM pie 3500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (7 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 249 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 (kombinētais) 9.9 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.14m (garums) 1.81m (platums) 1.30m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | ||
Sēdvietas: | 2 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 224 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 335 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1855 kg |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY dzinējs M276 DES35
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 3498 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 92.9 mm |
Virzuļa gājiens | 86 mm |
Kompresijas pakāpe | 12.2 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 8 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 10.4 litri |
Jauda | 306 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 370 NM pie 3500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2010 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2013. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Mercedes C klase Mercedes E klase Mercedes ML Mercedes CLS un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Mercedes SLK kabrioleta [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mercedes SLK 1.8 200 2011 BlueEFFICIENCY
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.8 Benzīns | 184 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mercedes SLK 1.8 200 2011 BlueEFFICIENCY Automatic
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 184 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (7) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 BlueEFFICIENCY | 1.8 Benzīns | 204 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (7) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 CDI BlueEFICIENCY
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.1 Dīzelis | 204 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 250 CDI BlueEFICIENCY Automatic | 2.1 Dīzelis | 204 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (7) |
MERCEDES BENZ SLK (R172) 350 BlueEFFICIENCY | 3.5 Benzīns | 306 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (7) |
Mercedes SLK 2012 5.5 AMG SLK 55
Jan 2012 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs |
5.5 Benzīns | 422 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (7) |