LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 306 1999 Break 1.6

Peugeot 306 1999 1.6 benzīns apraksts

Universāls Peugeot 306 1999 Break 1.6 tika ražots no 2001.gada janvāra līdz 2002.gada maijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 98 zirgspēku jaudu pie 5700 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 138 Nm (ņūtonmetri) pie 3250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības  ...  Šim Peugeot 306 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.

Peugeot 306 1999 Break 1.6 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 306 1999 Break 1.6 sasniedz 13 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.

Peugeot 306 1999 Break 1.6 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 306 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 306 2001 Break 1.6 MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk (10.9 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 12 % mazāks - 6.9 litri uz 100 km.
Peugeot 306 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 306 1999

Peugeot 306 1999 Break 1.6 tehniskie dati

Modelis: Peugeot 306 Break 1.6
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2001. janvāris ... 2002. maijs 
Dzinējs: 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 185 g/km
Jauda: 98 ZS pie 5700 apgr/min Griezes moments: 138 NM pie 3250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 180 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 13.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.8 (kombinētais) 11.0 (pilsētā) 6.0 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.34m (garums) 1.68m (platums) 1.40m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 440 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1510 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1635 kg

Peugeot 306 1999 Break 1.6 dzinējs TU5JP4

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas maiņas intervālu ir ļoti ieteicams ievērot!
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1587 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 78.5 mm
Virzuļa gājiens 82 mm
Kompresijas pakāpe 10.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 80 000 km
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 306 1999 Break 1.6 eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 3.5 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 6.1 litri
Jauda 90 - 110 ZS pie 5700 apgr/min
Griezes moments 130 - 150 NM pie 3250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2000
Ražošanas ilgums 15 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 307 Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 206 Peugeot 207 un 6 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 306 universāla [1999 - 2002] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 306 1999 Break 1.4

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 75 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 306 1999 Break 1.6 Mai 1999 — Feb 2001 1.6 Benzīns 90 ZS 7.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 306 1999 Break 1.6 Mai 1999 — Jan 2001 1.6 Benzīns 90 ZS 7.8 l/100km Automāts (4)
Peugeot 306 2001 Break 1.6 Jan 2001 — Mai 2002

Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.9 sekundēs
Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 98 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 306 2001 Break 1.6 Jan 2001 — Mai 2002 1.6 Benzīns 98 ZS 7.8 l/100km Automāts (4)
Peugeot 306 1999 Break 1.8 16V Mai 1999 — Feb 2002

Jaudīgākā benzīna versija (112 ZS)

1.8 Benzīns 112 ZS 8.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 306 1999 Break 1.9d 1.9 Dīzelis 70 ZS 6.2 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 306 1999 Break 2.0 HDI

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 90 ZS 5.2 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Peugeot 306 1999
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]