Peugeot 306 1999 Break 1.6
Peugeot 306 1999 1.6 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 306 1999 Break 1.6 tika ražots no 2001.gada janvāra līdz 2002.gada maijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 98 zirgspēku jaudu pie 5700 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 138 Nm (ņūtonmetri) pie 3250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības ...
Šim Peugeot 306 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 306 1999 Break 1.6 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 306 1999 Break 1.6 sasniedz 10.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 186 km/h.
Šī Peugeot 306 1999 Break 1.6 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 860 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Peugeot 306 degvielas patēriņš.
Peugeot 306 1999 Break 1.6 tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 306 Break 1.6 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2001. janvāris ... 2002. maijs | ||
Dzinējs: | 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 165 g/km |
Jauda: | 98 ZS pie 5700 apgr/min | Griezes moments: | 138 NM pie 3250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 186 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 (kombinētais) 9.1 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.34m (garums) 1.68m (platums) 1.40m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1510 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1605 kg |
Peugeot 306 1999 Break 1.6 dzinējs TU5JP4
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas maiņas intervālu ir ļoti ieteicams ievērot!Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1587 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 78.5 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 80 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 306 1999 Break 1.6 eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.1 litri |
Jauda | 90 - 110 ZS pie 5700 apgr/min |
Griezes moments | 130 - 150 NM pie 3250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2000 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 307 Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 206 Peugeot 207 un 6 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 306 universāla [1999 - 2002] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 306 1999 Break 1.4
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 306 1999 Break 1.6 Mai 1999 — Feb 2001 | 1.6 Benzīns | 90 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 306 1999 Break 1.6 Mai 1999 — Jan 2001 | 1.6 Benzīns | 90 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 306 2001 Break 1.6
Jan 2001 — Mai 2002 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 98 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 306 2001 Break 1.6 Jan 2001 — Mai 2002 | 1.6 Benzīns | 98 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 306 1999 Break 1.8 16V
Mai 1999 — Feb 2002 Jaudīgākā benzīna versija (112 ZS) |
1.8 Benzīns | 112 ZS | 8.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 306 1999 Break 1.9d | 1.9 Dīzelis | 70 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 306 1999 Break 2.0 HDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS) |
2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (5) |