Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi
Peugeot 308 2014 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 370 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 280 000 līdz 480 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 308 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.1 litri.
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi sasniedz 8.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 215 km/h.
Šī Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 3.8 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 308 2014 - 2017 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 4.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1380 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1500 kilometriem.
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2017. janvāris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 99 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 3750 apgr/min | Griezes moments: | 370 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 215 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.8 (kombinētais) 4.2 (pilsētā) 3.5 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.59m (garums) 1.81m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | ||
Klīrenss: | 109 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1660 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1970 kg |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi dzinējs DW10FDTED4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 280 000 līdz 480 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.1 litri |
Jauda | 150 ZS pie 3750 apgr/min |
Griezes moments | 370 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2013 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2016. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 3008 Citroen C4 Peugeot 508 Citroen SpaceTourer un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2014 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 110 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.6 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 155 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2015 GT 1.6 THP
Jan 2015 — Dec 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.6 sekundēs |
1.6 Benzīns | 205 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.6 HDi Jan 2014 — Jan 2017 | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 100 ZS | 3.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2015 GT 2.0 BlueHDi
Jan 2015 — Dec 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.0 Dīzelis | 180 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (6) |