Peugeot 308 2014 SW 1.2
Peugeot 308 2014 1.2 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 308 2014 SW 1.2 tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 130 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās ...
Šim Peugeot 308 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 308 2014 SW 1.2 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2014 SW 1.2 sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 205 km/h.
Šī Peugeot 308 2014 SW 1.2 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1320 kilometriem.
Peugeot 308 2014 SW 1.2 tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 SW 1.2 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2017. janvāris | ||
Dzinējs: | 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | 109 g/km |
Jauda: | 130 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 205 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 (kombinētais) 5.9 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.59m (garums) 1.81m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | ||
Klīrenss: | 109 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1660 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1840 kg |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 dzinējs EB2DTS
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 90.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 180 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 130 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Opel Corsa Opel Combo Peugeot 3008 Citroen C4 un 13 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2014 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 110 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.6 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 155 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2015 GT 1.6 THP
Jan 2015 — Dec 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.6 sekundēs |
1.6 Benzīns | 205 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.6 HDi Jan 2014 — Jan 2017 | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 100 ZS | 3.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2015 GT 2.0 BlueHDi
Jan 2015 — Dec 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.0 Dīzelis | 180 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (6) |