Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi
Peugeot 308 2014 1.6 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 3500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTD2355VZ turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 190 līdz 330 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.5 litri.
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi sasniedz 9.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.
Šī Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 3.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 308 2014 - 2017 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 4.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1420 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1540 kilometriem.
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 1.6 BlueHDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 120 ZS pie 3500 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 194 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.7 (kombinētais) 4.1 (pilsētā) 3.4 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.59m (garums) 1.81m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | ||
Klīrenss: | 109 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1660 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1910 kg |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi dzinējs DV6FCTED
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 17 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.5 litri |
Jauda | 120 ZS pie 3500 apgr/min |
Griezes moments | 300 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C4 Peugeot 3008 Citroen Berlingo Opel Grandland un 8 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2014 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 110 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.6 Jan 2014 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 155 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2015 GT 1.6 THP
Jan 2015 — Dec 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.6 sekundēs |
1.6 Benzīns | 205 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 1.6 HDi Jan 2014 — Jan 2017 | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 100 ZS | 3.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2015 GT 2.0 BlueHDi
Jan 2015 — Dec 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.0 Dīzelis | 180 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (6) |