Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi
Peugeot 508 2010 1.6 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 112 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 508 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi sasniedz 11.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.
Šī Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 508 2010 - 2014 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1600 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1740 kilometriem.
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 116 g/km |
Jauda: | 112 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 270 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 194 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 (kombinētais) 5.1 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | ||
Auto izmēri: | 4.81m (garums) 1.85m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 560 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2100 kg |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi dzinējs DV6CTED
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 112 - 115 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C3 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 9 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 508 universāla [2010 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot 508 2010 1.6 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS) |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS) |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi
Jan 2010 — Dec 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2011 SW RXH 2.0 HDi HYbrid4 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 200 ZS | - | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Peugeot 508 2010 2.2 HDI
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 204 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |