LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi

Peugeot 508 2010 1.6 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 112 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 508 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi sasniedz 11.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.

Šī Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 508 2010 - 2014 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1600 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1740 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 508 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 508 2010 SW 1.6 HDi MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk (11.3 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 4.8 litri uz 100 km.
Peugeot 508 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 508 2010

Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. decembris 
Dzinējs: 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 116 g/km
Jauda: 112 ZS pie 3600 apgr/min Griezes moments: 270 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 194 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.9 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.5 (kombinētais) 5.1 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 72 litri
Auto izmēri: 4.81m (garums) 1.85m (platums) 1.48m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 560 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 560 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2100 kg

Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi dzinējs DV6CTED

Dzinēja tilpums 1560 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais)

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 112 - 115 ZS pie 3600 apgr/min
Griezes moments 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 8 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C3 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 9 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 508 universāla [2010 - 2014] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Peugeot 508 2010 1.6 VTi

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 120 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 Jan 2010 — Dec 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 120 ZS 6.3 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 Jan 2010 — Dec 2013

Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS)
Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 156 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 Jan 2010 — Dec 2013

Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS)

1.6 Benzīns 156 ZS 7.3 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 HDi Jan 2010 — Dec 2013 1.6 Dīzelis 112 ZS 4.8 l/100km Manuālā (5) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi Jan 2010 — Dec 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 112 ZS 4.5 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 140 ZS 5.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 163 ZS 5.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 163 ZS 5.7 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2011 SW RXH 2.0 HDi HYbrid4 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 200 ZS - Automāts (6) Pilnpiedziņa
Peugeot 508 2010 2.2 HDI

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs

2.2 Dīzelis 204 ZS 5.9 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Atsauksmes par Peugeot 508 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]