Peugeot 508 2010 1.6 VTi
Peugeot 508 2010 1.6 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 508 2010 1.6 VTi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2014.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 508 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Peugeot 508 2010 1.6 VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2010 1.6 VTi sasniedz 11.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 203 km/h.
Šī Peugeot 508 2010 1.6 VTi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1140 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1380 kilometriem.
Peugeot 508 2010 1.6 VTi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 508 1.6 VTi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2014. decembris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 203 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 (kombinētais) 8.2 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | ||
Auto izmēri: | 4.81m (garums) 1.92m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 560 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2055 kg |
Peugeot 508 2010 1.6 VTi dzinējs EP6C 5FS/5FL
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 508 2010 1.6 VTi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 Peugeot 2008 Citroen C4 un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 508 universāla [2010 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot 508 2010 1.6 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS) |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS) |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi
Jan 2010 — Dec 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2011 SW RXH 2.0 HDi HYbrid4 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 200 ZS | - | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Peugeot 508 2010 2.2 HDI
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 204 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |