Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi
Peugeot 508 2010 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 163 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 340 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 508 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi sasniedz 9.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 223 km/h.
Šī Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 508 2010 - 2014 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1440 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1800 kilometriem.
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 508 SW 2.0 HDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 130 g/km |
Jauda: | 163 ZS pie 3750 apgr/min | Griezes moments: | 340 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 223 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 (kombinētais) 6.7 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | ||
Auto izmēri: | 4.81m (garums) 1.85m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 560 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2140 kg |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi dzinējs DW10CTED4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Jauda | 163 ZS pie 3750 apgr/min |
Griezes moments | 340 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C5 Peugeot 3008 Citroen DS4 un 3 citiem modeļiem |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 508 universāla [2010 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot 508 2010 1.6 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS) |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6
Jan 2010 — Dec 2013 Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS) |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi
Jan 2010 — Dec 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2011 SW RXH 2.0 HDi HYbrid4 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 200 ZS | - | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Peugeot 508 2010 2.2 HDI
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 204 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |