LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi

Peugeot 508 2010 2.0 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 163 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 340 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 508 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi sasniedz 9.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 223 km/h.

Šī Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 508 2010 - 2014 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1440 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1800 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 508 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 14 % lielāks - 5.7 litri uz 100 km.
Peugeot 508 2010

Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 508 SW 2.0 HDi
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. decembris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 130 g/km
Jauda: 163 ZS pie 3750 apgr/min Griezes moments: 340 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 223 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.2 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.0 (kombinētais) 6.7 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 72 litri
Auto izmēri: 4.81m (garums) 1.85m (platums) 1.48m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 560 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 560 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2140 kg

Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi dzinējs DW10CTED4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri
Jauda 163 ZS pie 3750 apgr/min
Griezes moments 340 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C5 Peugeot 3008 Citroen DS4 un 3 citiem modeļiem

Visas Peugeot 508 universāla [2010 - 2014] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Peugeot 508 2010 1.6 VTi

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 120 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 Jan 2010 — Dec 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 120 ZS 6.3 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 Jan 2010 — Dec 2013

Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS)
Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 156 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 Jan 2010 — Dec 2013

Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS)

1.6 Benzīns 156 ZS 7.3 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 HDi Jan 2010 — Dec 2013 1.6 Dīzelis 112 ZS 4.8 l/100km Manuālā (5) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 1.6 e-HDi Jan 2010 — Dec 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 112 ZS 4.5 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 140 ZS 5.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 163 ZS 5.0 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2010 SW 2.0 HDi Jan 2010 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 163 ZS 5.7 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Peugeot 508 2011 SW RXH 2.0 HDi HYbrid4 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 200 ZS - Automāts (6) Pilnpiedziņa
Peugeot 508 2010 2.2 HDI

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs

2.2 Dīzelis 204 ZS 5.9 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Atsauksmes par Peugeot 508 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]