LatviešuEnglishEspañol

Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI

Skoda Superb 2010 2.0 dīzelis apraksts

Universāls Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 4200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTC1549VZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Skoda Superb 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.

Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI sasniedz 8.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 220 km/h.

Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.9 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Skoda Superb 2010 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 7.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1000 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1220 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Skoda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.6 litri uz 100 km, kas ir par 12% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Skoda Superb degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Skoda Superb versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 5 % lielāks - 6.2 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 5 % lielāks - 6.9 litri uz 100 km.
Skoda Superb 2010

Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI tehniskie dati

Modelis: Skoda Superb Combi 2.0 TDI
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1968 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 155 g/km
Jauda: 170 ZS pie 4200 apgr/min Griezes moments: 350 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 220 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.9 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.9 (kombinētais) 7.7 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.84m (garums) 1.82m (platums) 1.51m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri
Bagāžnieka tilpums: 603 litri
Auto svars (pilna masa): 2140 kg

Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI dzinējs CFGB

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1968 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 81 mm
Virzuļa gājiens 95.5 mm
Kompresijas pakāpe 16.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.3 litri
Jauda 170 ZS pie 4200 apgr/min
Griezes moments 350 NM pie 1750 apgr/min
Dzinēja ražotājs Audi
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Volkswagen Passat Volkswagen Sharan Audi A3 un 6 citiem modeļiem

Visas Skoda Superb universāla [2010 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 1.4 TSI

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 125 ZS 6.9 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 1.8 TSI 1.8 Benzīns 160 ZS 7.3 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 1.8 TSI 1.8 Benzīns 160 ZS 7.3 l/100km Automāts (7) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TSI 2.0 Benzīns 200 ZS 8.0 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 140 ZS 6.1 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI 2.0 Dīzelis 140 ZS 6.8 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (170 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 170 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (170 ZS)

2.0 Dīzelis 170 ZS 6.2 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Skoda Superb 2010 Combi 3.6 V6 FSI 4x4

Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.6 sekundēs

3.6 Benzīns 260 ZS 10.2 l/100km Automāts (6) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par Skoda Superb 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]