Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI
Skoda Superb 2010 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 4200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTC1549VZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Skoda Superb 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI sasniedz 8.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 218 km/h.
Šī Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.2 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Skoda Superb 2010 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1140 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Skoda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.9 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Skoda Superb degvielas patēriņš.
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI tehniskie dati
Modelis: | Skoda Superb Combi 2.0 TDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1968 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 153 g/km |
Jauda: | 170 ZS pie 4200 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 218 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 (kombinētais) 8.0 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.84m (garums) 1.82m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 603 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2157 kg |
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI dzinējs CFGB
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1968 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 81 mm |
Virzuļa gājiens | 95.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri |
Jauda | 170 ZS pie 4200 apgr/min |
Griezes moments | 350 NM pie 1750 apgr/min |
Dzinēja ražotājs | Audi |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Volkswagen Passat Volkswagen Sharan Audi A3 un 6 citiem modeļiem |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Skoda Superb universāla [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Skoda Superb 2010 Combi 1.4 TSI
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 125 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 1.8 TSI | 1.8 Benzīns | 160 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 1.8 TSI | 1.8 Benzīns | 160 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (7) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TSI | 2.0 Benzīns | 200 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (170 ZS) |
2.0 Dīzelis | 170 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 2.0 TDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (170 ZS) |
2.0 Dīzelis | 170 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Skoda Superb 2010 Combi 3.6 V6 FSI 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.6 sekundēs |
3.6 Benzīns | 260 ZS | 10.2 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |