BMW 125d (F20)
BMW 1 sērija 2011 2.0 dīzelis apraksts
Hečbeks BMW 125d tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 218 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un TwinTurbo turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 180 līdz 300 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 1 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 125d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 125d sasniedz 6.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 240 km/h.
Šī BMW 125d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 52 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1200 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.5 litri uz 100 km, kas ir par 33% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 1 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 1 sērijas drošība
Drošības testos BMW 1 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 1 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 1 sērija saņēmis 63 no 100.
BMW 1 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
BMW 125d tehniskie dati
Modelis: | BMW 125d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 218 ZS pie 4400 apgr/min | Griezes moments: | 450 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 240 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 (kombinētais) 6.0 (pilsētā) 4.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | ||
Auto izmēri: | 4.32m (garums) 1.77m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1200 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1920 kg |
BMW 125d dzinējs N47S1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 125d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7 litri |
Jauda | 218 ZS pie 4400 apgr/min |
Griezes moments | 450 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 1 sērijas hečbeka [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 114i
Jan 2012 — Dec 2015 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 102 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 116i
Jan 2011 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 136 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 116i Jan 2011 — Jan 2015 | 1.6 Benzīns | 136 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 118i Jan 2011 — Jan 2015 | 1.6 Benzīns | 170 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 118i Jan 2011 — Jan 2015 | 1.6 Benzīns | 170 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 114d Jan 2012 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 95 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 116d
Jan 2012 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 116 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 125i Jan 2012 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 218 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 125i Jan 2012 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 218 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 116d Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 116d Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 118d Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 118d Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 118d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 120d | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 120d Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 120d 4x4 Jan 2012 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 125d
Jan 2012 — Dec 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS) |
2.0 Dīzelis | 218 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 125d
Jan 2012 — Dec 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS) |
2.0 Dīzelis | 218 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW M135i Jan 2012 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 320 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW M135i Jan 2012 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 320 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW M135i 4x4
Jan 2012 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
3.0 Benzīns | 320 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |