LatviešuEnglishEspañol

BMW 120d (F20)

BMW 1 sērija 2011 2.0 dīzelis apraksts

Hečbeks BMW 120d tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 380 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi,  ...  Šim BMW 1 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.

BMW 120d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 120d sasniedz 7.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 228 km/h.

Šī BMW 120d modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 5.8 litri uz 100km.

BMW 1 sērijas drošība

Drošības testos BMW 1 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 1 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 1 sērija saņēmis 63 no 100.
BMW 1 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejamas arī divas citas BMW 1 sērijas versijas - ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 120d AT), un ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu un manuālo pārnesumu kārbu (BMW 120d MT 4x4):
  • BMW 120d AT lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 3 % lielāks - 6.0 litri uz 100 km
  • BMW 120d MT 4x4
BMW 1 sērija 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 1 sērija 2011

BMW 120d tehniskie dati

Modelis: BMW 120d
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2015. decembris 
Dzinējs: 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 184 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 380 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 228 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 7.2 sekundes
Degvielas patēriņš: 5.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 52 litri
Auto izmēri: 4.32m (garums) 1.77m (platums) 1.42m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Klīrenss: 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 360 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1200 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1875 kg

BMW 120d dzinējs N47TU

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1995 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 90 mm
Kompresijas pakāpe 16.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 100 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

BMW 120d eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.2 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 7 litri
Jauda 116 - 184 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 260 - 380 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2007
Ražošanas ilgums 17 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 1 sērijas hečbeka [2011 - 2015] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 114i Jan 2012 — Dec 2015

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.6 Benzīns 102 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 116i Jan 2011 — Jan 2015

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 136 ZS 5.5 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 116i Jan 2011 — Jan 2015 1.6 Benzīns 136 ZS 5.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 118i Jan 2011 — Jan 2015 1.6 Benzīns 170 ZS 5.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 118i Jan 2011 — Jan 2015 1.6 Benzīns 170 ZS 5.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 114d Jan 2012 — Dec 2015 1.6 Dīzelis 95 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 116d Jan 2012 — Dec 2015

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 116 ZS 3.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 125i Jan 2012 — Dec 2015 2.0 Benzīns 218 ZS 6.6 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 125i Jan 2012 — Dec 2015 2.0 Benzīns 218 ZS 6.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 116d Jan 2011 — Jan 2015 2.0 Dīzelis 116 ZS 4.3 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 116d Jan 2011 — Jan 2015 2.0 Dīzelis 116 ZS 4.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 118d Jan 2011 — Jan 2015 2.0 Dīzelis 143 ZS 4.4 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 118d Jan 2011 — Jan 2015 2.0 Dīzelis 143 ZS 4.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 118d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 2.0 Dīzelis 143 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW 120d 2.0 Dīzelis 184 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 120d Jan 2011 — Jan 2015 2.0 Dīzelis 184 ZS 4.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 120d 4x4 Jan 2012 — Dec 2015 2.0 Dīzelis 184 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW 125d Jan 2012 — Dec 2015

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS)

2.0 Dīzelis 218 ZS 4.9 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 125d Jan 2012 — Dec 2015

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS)

2.0 Dīzelis 218 ZS 4.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M135i Jan 2012 — Dec 2015 3.0 Benzīns 320 ZS 8.0 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW M135i Jan 2012 — Dec 2015 3.0 Benzīns 320 ZS 7.5 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW M135i 4x4 Jan 2012 — Dec 2015

Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs

3.0 Benzīns 320 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par BMW 1 sērija 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]