Peugeot 207 2009 vs Peugeot 308 2007
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 11.4 sekundes | |
Peugeot 207 un Peugeot 308 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Peugeot 207 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.3 | |
Peugeot 207 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 207 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.16 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.50 m | |
Peugeot 207 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Peugeot 207 ir par 12 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 207 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 337 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1258 litri | 1398 litri | |
Peugeot 207 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 11 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 140 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Peugeot 207 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar Peugeot 207 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`766 | 1`830 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 207 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 207 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|