LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2013 vs Peugeot 3008 2009

 
Peugeot 308
2013 - 2013
Peugeot 3008
2009 - 2013
Virsbūve: HečbeksApvidus
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis1.6 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 115 ZS110 ZS
Griezes moments: 270 NM240 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.4 sekundes12.2 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Peugeot 3008. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu5.1
Degvielas bākas tilpums: 60 litri60 litri

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi8 gadi

Izmēri

Garums: 4.28 m4.27 m
Platums: 1.82 m1.84 m
Augstums: 1.50 m1.64 m
Peugeot 308 ir par 1 cm garāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 14 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri432 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1201 litri1604 litri
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 84 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 403 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri11 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 3008.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8602`030
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 44005200
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Peugeot 3008 ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]