LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic

Mazda 6 2012 2.2 dīzelis apraksts

Universāls Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 175 zirgspēku jaudu pie 4500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 420 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un TwinTurbo turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šis dzinējs nav pārāk uzticams, zināmas problēmas ar sprauslu ligzdām, kā arī ar  ...  Šim Mazda 6 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.8 litri.

Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic sasniedz 8.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 215 km/h.

Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.9 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Mazda 6 2012 - 2015 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 62 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1260 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1460 kilometriem.

Mazda 6 drošība

Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 77 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis 66 no 100.
Mazda 6 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 81 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Mazda 6 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk (7.9 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 6 % mazāks - 4.6 litri uz 100 km.
Mazda 6 2012

Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D Automatic
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2012. janvāris ... 2015. decembris 
Dzinējs: 2184 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 175 ZS pie 4500 apgr/min Griezes moments: 420 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 215 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.9 (kombinētais) 6.1 (pilsētā) 4.2 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 62 litri
Auto izmēri: 4.80m (garums) 1.84m (platums) 1.48m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.8 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 502 litri

Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic dzinējs SH-VPTS

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Šis dzinējs nav pārāk uzticams, zināmas problēmas ar sprauslu ligzdām, kā arī ar vakuuma sūkni.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 2188 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 86 mm
Virzuļa gājiens 94.2 mm
Kompresijas pakāpe 14.4 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.8 litri
Jauda 150 - 190 ZS pie 4500 apgr/min
Griezes moments 380 - 450 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2013
Ražošanas ilgums 11 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda CX-5

Visas Mazda 6 universāla [2012 - 2015] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 145 Hp Jan 2012 — Jan 2015

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 145 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2013 SportBreak 2.0 165 Hp Jan 2013 — Jan 2015 2.0 Benzīns 165 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2013 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic Jan 2013 — Jan 2015 2.0 Benzīns 165 ZS 6.0 l/100km Automāts (6)
Mazda 6 2013 SportBreak 2.2D Jan 2013 — Jan 2015

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 150 ZS 4.4 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2013 SportBreak 2.2D Automatic Jan 2013 — Jan 2015 2.2 Dīzelis 150 ZS 4.9 l/100km Automāts (6)
Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs

2.2 Dīzelis 175 ZS 4.6 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (175 ZS)

2.2 Dīzelis 175 ZS 4.9 l/100km Automāts (6)
Mazda 6 2013 SportBreak 2.5 Jan 2013 — Jan 2015

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs

2.5 Benzīns 192 ZS 6.4 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Mazda 6 2012
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]