Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic
Mazda 6 2012 2.0 benzīns apraksts
Universāls Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 165 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 210 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto ...
Šim Mazda 6 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic sasniedz 10.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 206 km/h.
Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 62 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1020 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.4 litri uz 100 km, kas ir par 23% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.
Mazda 6 drošība
Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 77 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis 66 no 100.
Mazda 6 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 81 procenti no 100.
Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic tehniskie dati
Modelis: | Mazda 6 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 139 g/km |
Jauda: | 165 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 210 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 206 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 (kombinētais) 7.7 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | ||
Auto izmēri: | 4.80m (garums) 1.84m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2020 kg |
Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic dzinējs PE-VPS
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas bojājumiem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 83.5 mm |
Virzuļa gājiens | 91.2 mm |
Kompresijas pakāpe | 13 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic eļļas tips | 0W-20 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri |
Jauda | 150 - 165 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 200 - 210 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2012 |
Ražošanas ilgums | 12 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-3 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda 6 universāla [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 6 2012 SportBreak 2.0 145 Hp
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 145 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2013 SportBreak 2.0 165 Hp Jan 2013 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 165 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2013 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic Jan 2013 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 165 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (6) |
Mazda 6 2013 SportBreak 2.2D
Jan 2013 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 150 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2013 SportBreak 2.2D Automatic Jan 2013 — Jan 2015 | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) |
Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 175 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2012 2.2 SKYACTIV-D Automatic
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (175 ZS) |
2.2 Dīzelis | 175 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) |
Mazda 6 2013 SportBreak 2.5
Jan 2013 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs |
2.5 Benzīns | 192 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |