Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V
Renault Megane 2006 2.0 benzīns apraksts
Kabriolets Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V tika ražots no 2006.gada februāra līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 135 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 191 Nm (ņūtonmetri) pie 3750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 240 līdz 400 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
F4R 2.0 dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams agregāts, kas, pareizi uzturot, var kalpot līdz pat 400 000 km. Tā konstrukcija ir vienkārša, un apkope parasti ir pieejama un ekonomiska. ...
Šim Renault Megane 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.9 litri.
Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V sasniedz 11.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.
Šī Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 700 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 900 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Renault degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.8 litri uz 100 km, kas ir par 5% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Renault Megane degvielas patēriņš.

Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V tehniskie dati
Modelis: | Renault Megane C-C 2.0 16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2006. februāris ... 2009. janvāris | ||
Dzinējs: | 2000 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 201 g/km |
Jauda: | 135 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 191 NM pie 3750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 200 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 (kombinētais) 11.5 (pilsētā) 6.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.36m (garums) 1.78m (platums) 1.40m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Klīrenss: | 120 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 4 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 190 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 490 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1865 kg |
Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V dzinējs F4R G1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
F4R 2.0 dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams agregāts, kas, pareizi uzturot, var kalpot līdz pat 400 000 km. Tā konstrukcija ir vienkārša, un apkope parasti ir pieejama un ekonomiska. Tomēr dzinējam ir vairākas atkārtoti sastopamas problēmas.Fāžu regulētājs (phasor) ir ar īsu kalpošanas laiku un parasti sabojājas ik pēc 60 000–70 000 km. Dīzeļdzinējam līdzīga skaņa no motora bieži norāda uz tā bojājumu. Tomēr šī skaņa var liecināt arī par nopietnākām problēmām, piemēram, plaisu cilindru galvā, izdegušu virzuli vai bojātiem vārstiem, tāpēc ir svarīgi veikt kompresijas pārbaudi. Aizdedzes spoles ir vēl viena vāja vieta, un to bojājumi izraisa dzinēja raustīšanos. Līdzīgi simptomi var rasties arī, ja problēma ir kloķvārpstas stāvokļa sensors vai aizdedzes sveces.
Droseļvārsts mēdz aizsērēt, izraisot dzinēja grūtības iedarbināšanā, taču tā tīrīšana pilnībā novērš problēmu. Kloķvārpstas aizmugurējais blīvējums bieži rada eļļas noplūdes dzinējiem ar nobraukumu virs 100 000 km, taču to ir salīdzinoši viegli nomainīt. Tukšgaitas apgriezienu svārstības ir raksturīgas šim dzinējam un netiek uzskatītas par nopietnu problēmu. Arī skaņas no sadales mehānisma zonas ir raksturīgas un nav bīstamas.
Šim dzinējam ir tendence uz palielinātu eļļas patēriņu pēc 150 000 km, un nekvalitatīva degviela bieži izraisa detonāciju. Turklāt, ja zobsiksna pārtrūkst, vārstu bojājumi ir neizbēgami. Neskatoties uz šiem trūkumiem, F4R 2.0 ir pienācīgs un izturīgs dzinējs, kas, pareizi uzturot, var sasniegt 250 000–300 000 km ilgu mūžu pirms nepieciešama kapitālā remontēšana.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 400 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 82.7 mm |
Virzuļa gājiens | 93 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 60 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 5.9 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.5 litri |
Jauda | 135 - 140 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 185 - 195 NM pie 3750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1998 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Renault Laguna Renault Scenic Renault Espace un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Megane kabrioleta [2006 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2006 C-C 1.5 dCi
Mar 2006 — Jan 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 105 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2006 C-C 1.6 16V
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Renault Megane 2006 C-C 1.6 16V
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (4) |
Renault Megane 2006 C-C 1.9 dCi | 1.9 Dīzelis | 130 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2006 C-C 1.9 dCi Jūl 2006 — Jan 2009 | 1.9 Dīzelis | 130 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (4) |
Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V | 2.0 Benzīns | 135 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V | 2.0 Benzīns | 135 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (4) |
Renault Megane 2006 C-C 2.0 16V T
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.7 sekundēs |
2.0 Benzīns | 165 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2006 C-C 2.0 dCi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (150 ZS) |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) |