LatviešuEnglishEspañol

BMW 525d (F10)

BMW 5 sērija 2010 2.0 dīzelis apraksts

Sedans BMW 525d tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 218 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un TwinTurbo turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi,  ...  Šim BMW 5 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.

BMW 525d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 525d sasniedz 7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 239 km/h.

Šī BMW 525d modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 7.4 litri uz 100km.

BMW 5 sērijas drošība

Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 5 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 100 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejamas arī divas citas BMW 5 sērijas versijas - ar manuālo pārnesumu kārbu (BMW 525d MT), un ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu un automātisko pārnesumu kārbu (BMW 525d xDrive AT 4x4):
BMW 5 sērija 2010

BMW 525d tehniskie dati

Modelis: BMW 525d
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2013. decembris 
Dzinējs: 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 218 ZS pie 4400 apgr/min Griezes moments: 450 NM pie 1500 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 239 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 7.0 sekundes
Degvielas patēriņš: 7.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 70 litri
Auto izmēri: 4.90m (garums) 1.86m (platums) 1.46m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 12 metri
Klīrenss: 141 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 520 litri
Auto svars (pilna masa): 2260 kg

BMW 525d dzinējs N47S1

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1995 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 90 mm
Kompresijas pakāpe 16.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

BMW 525d eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.2 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8 litri
Jauda 218 ZS pie 4400 apgr/min
Griezes moments 450 NM pie 1500 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2007
Ražošanas ilgums 17 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 3 sērija BMW X5 BMW 1 sērija BMW X1 un 3 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 5 sērijas sedana [2010 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 184 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 184 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i Jan 2011 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

2.0 Benzīns 245 ZS 6.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 528i Jan 2011 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 245 ZS 6.5 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 245 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 520d Jan 2010 — Jan 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 184 ZS 4.5 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 520d Jan 2010 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 184 ZS 8.1 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 525d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS 5.1 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 523i Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 204 ZS 7.6 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 523i Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 204 ZS 7.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 258 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 528i Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 258 ZS 7.6 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 272 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 272 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 535i Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 306 ZS 8.5 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 535i Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 306 ZS 8.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 535i xDrive 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 306 ZS 8.1 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 525d Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 204 ZS 6.2 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 525d Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 204 ZS 6.1 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 245 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530d Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 245 ZS 6.2 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS 5.7 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 535d Jan 2010 — Dec 2011 3.0 Dīzelis 300 ZS 6.1 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 535d Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 313 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 535d 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 313 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW M550d 4x4 Jan 2012 — Dec 2013

Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs

3.0 Dīzelis 381 ZS 6.3 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 550i Jan 2010 — Jan 2013

Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS)

4.4 Benzīns 408 ZS 10.4 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 550i 4x4

Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS)

4.4 Benzīns 408 ZS 11.0 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par BMW 5 sērija 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]