BMW 525d (F10)
BMW 5 sērija 2010 2.0 dīzelis apraksts
Sedans BMW 525d tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 218 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un TwinTurbo turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 180 līdz 300 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 5 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 525d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 525d sasniedz 7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 243 km/h.
Šī BMW 525d modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 6.9 litri uz 100km.
BMW 5 sērijas drošība
Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 5 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 100 procenti no 100.
- BMW 525d AT lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 7.4 litri uz 100 km
- BMW 525d xDrive AT 4x4 lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 7.4 litri uz 100 km
BMW 525d tehniskie dati
Modelis: | BMW 525d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 218 ZS pie 4400 apgr/min | Griezes moments: | 450 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 243 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.0 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.90m (garums) 1.86m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | ||
Klīrenss: | 141 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2255 kg |
BMW 525d dzinējs N47S1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 525d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8 litri |
Jauda | 218 ZS pie 4400 apgr/min |
Griezes moments | 450 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW X5 BMW 1 sērija BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 5 sērijas sedana [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 520d
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.1 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 523i Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 204 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 523i Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 204 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 535i Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i xDrive 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 525d Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 535d Jan 2010 — Dec 2011 | 3.0 Dīzelis | 300 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW M550d 4x4
Jan 2012 — Dec 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 550i
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS) |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 10.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 550i 4x4
Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS) |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |