LatviešuEnglishEspañol

BMW 518i Touring (Touring E34)

BMW 5 sērija 1992 1.8 benzīns apraksts

Universāls BMW 518i Touring tika ražots no 1993.gada maija līdz 1994.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 113 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 162 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 1 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim BMW 5 sērija 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4 litri.

BMW 518i Touring ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 518i Touring sasniedz 13.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.

Šī BMW 518i Touring degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 5 sērija 1992 - 1997 versijām. Degvielas bākas tilpums ir 80 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.1 litri uz 100 km, kas ir par 5% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.

BMW 5 sērija 1.8 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 5 sērija 1992

BMW 518i Touring tehniskie dati

Modelis: BMW 518i Touring
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 1993. maijs ... 1994. janvāris 
Dzinējs: 1796 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 113 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 162 NM pie 4250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 190 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 13.4 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.7 (kombinētais)
Reālais degvielas patēriņš: 9.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 80 litri
Auto izmēri: 4.72m (garums) 1.75m (platums) 1.42m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Bagāžnieka tilpums: 460 litri
Auto svars (pilna masa): 2000 kg

BMW 518i Touring dzinējs M40B18

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1795 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 81 mm
Kompresijas pakāpe 8.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 40 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 518i Touring eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 113 - 115 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 162 - 165 NM pie 4250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1987
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 3 sērija

Visas BMW 5 sērijas universāla [1992 - 1997] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 518i Touring Mai 1993 — Jan 1994

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.8 Benzīns 113 ZS 8.7 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
BMW 518iN Touring Jan 1994 — Mar 1997

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 116 ZS 8.4 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
BMW 520i Touring Mar 1992 — Mar 1997 2.0 Benzīns 150 ZS 9.7 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
BMW 520i Touring Mar 1992 — Mar 1997 2.0 Benzīns 150 ZS 10.8 l/100km Automāts (5) Aizmugures
BMW 525i Touring Mar 1992 — Mar 1997 2.5 Benzīns 192 ZS 10.2 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
BMW 525i Touring Mar 1992 — Mar 1997 2.5 Benzīns 192 ZS 11.2 l/100km Automāts (5) Aizmugures
BMW 525iX Touring 4x4 Mar 1992 — Sept 1996 2.5 Benzīns 192 ZS 10.7 l/100km Manuālā (5) Pilnpiedziņa
BMW 525iX Touring 4x4 Okt 1992 — Sept 1996 2.5 Benzīns 192 ZS 11.8 l/100km Automāts (5) Pilnpiedziņa
BMW 525td Touring Mai 1993 — Mar 1997

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.5 Dīzelis 115 ZS 8.1 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
BMW 525td Touring Mai 1993 — Mar 1997 2.5 Dīzelis 115 ZS 9.1 l/100km Automāts (4) Aizmugures
BMW 525tds Touring Mar 1992 — Mar 1997

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.5 Dīzelis 143 ZS 8.0 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
BMW 525tds Touring Mar 1992 — Mar 1997

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS)

2.5 Dīzelis 143 ZS 9.0 l/100km Automāts (5) Aizmugures
BMW 530i Touring Okt 1992 — Mar 1997 3.0 Benzīns 218 ZS 12.5 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
BMW 530i Touring Okt 1992 — Mar 1997 3.0 Benzīns 218 ZS 12.5 l/100km Automāts (5) Aizmugures
BMW 540i Jan 1993 — Dec 1997

Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.4 sekundēs

4.0 Benzīns 286 ZS 12.7 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 540i Touring Sept 1993 — Mar 1997

Jaudīgākā benzīna versija (286 ZS)

4.0 Benzīns 286 ZS 14.5 l/100km Automāts (5) Aizmugures
Atsauksmes par BMW 5 sērija 1992
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]