BMW 520i Touring (Touring E34)
BMW 5 sērija 1992 2.0 benzīns apraksts
Universāls BMW 520i Touring tika ražots no 1992.gada marta līdz 1997.gada martam. Tas aprīkots ar sešu cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 5900 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 2 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 5 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.75 litri.
BMW 520i Touring ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 520i Touring sasniedz 12.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 202 km/h.
Šī BMW 520i Touring degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 10.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 15.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 80 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 740 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 11.2 litri uz 100 km, kas ir par 4% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 520i Touring tehniskie dati
Modelis: | BMW 520i Touring | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 1992. marts ... 1997. marts | ||
Dzinējs: | 1991 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 150 ZS pie 5900 apgr/min | Griezes moments: | 190 NM pie 4200 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 202 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 (kombinētais) 15.8 (pilsētā) 7.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 11.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | ||
Auto izmēri: | 4.72m (garums) 1.75m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2100 kg |
BMW 520i Touring dzinējs M50B20TU
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1991 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 80 mm |
Virzuļa gājiens | 66 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 520i Touring eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.75 litri |
Jauda | 150 ZS pie 5900 apgr/min |
Griezes moments | 190 NM pie 4200 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1990 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 1993. gada. |
Visas BMW 5 sērijas universāla [1992 - 1997] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 518i Touring
Mai 1993 — Jan 1994 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.8 Benzīns | 113 ZS | 8.7 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 518iN Touring
Jan 1994 — Mar 1997 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 116 ZS | 8.4 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 520i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.7 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 520i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 10.8 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 525i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 10.2 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 525i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 11.2 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 525iX Touring 4x4 Mar 1992 — Sept 1996 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 10.7 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 525iX Touring 4x4 Okt 1992 — Sept 1996 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 11.8 l/100km | Automāts (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 525td Touring
Mai 1993 — Mar 1997 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.5 Dīzelis | 115 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 525td Touring Mai 1993 — Mar 1997 | 2.5 Dīzelis | 115 ZS | 9.1 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 525tds Touring
Mar 1992 — Mar 1997 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS) |
2.5 Dīzelis | 143 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 525tds Touring
Mar 1992 — Mar 1997 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS) |
2.5 Dīzelis | 143 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 530i Touring Okt 1992 — Mar 1997 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 12.5 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 530i Touring Okt 1992 — Mar 1997 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 12.5 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 540i
Jan 1993 — Dec 1997 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.4 sekundēs |
4.0 Benzīns | 286 ZS | 12.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 540i Touring
Sept 1993 — Mar 1997 Jaudīgākā benzīna versija (286 ZS) |
4.0 Benzīns | 286 ZS | 14.5 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |