Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI (6. paaudze)
Volkswagen Golf 2011 1.2 benzīns apraksts
Kabriolets Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 105 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 175 Nm (ņūtonmetri) pie 1550 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un IHI 1634 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Lai gan dzinējam ir ķēde, tās resurss ir salīdzinoši neliels. Mēdz būt paaugstināta ...
Šim Volkswagen Golf 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.8 litri.
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI sasniedz 11.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 188 km/h.
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1100 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Volkswagen (VW) degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.4 litri uz 100 km, kas ir par 12% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Volkswagen Golf degvielas patēriņš.
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI tehniskie dati
Modelis: | Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1197 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 132 g/km |
Jauda: | 105 ZS pie 5000 apgr/min | Griezes moments: | 175 NM pie 1550 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 188 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 6.9 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.25m (garums) 1.78m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Klīrenss: | 130 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 4 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1850 kg |
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI dzinējs CBZB
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Lai gan dzinējam ir ķēde, tās resurss ir salīdzinoši neliels. Mēdz būt paaugstināta vibrācija tukšgaitā.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1197 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 71 mm |
Virzuļa gājiens | 75.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.8 litri |
Jauda | 105 ZS pie 5000 apgr/min |
Griezes moments | 175 NM pie 1550 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Volkswagen Polo Skoda Fabia Seat Altea Skoda Yeti un 11 citiem modeļiem |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Volkswagen Golf kabrioleta [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.2 TSI
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 105 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) |
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.4 TSI | 1.4 Benzīns | 160 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) |
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.4 TSI | 1.4 Benzīns | 160 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (7) |
Volkswagen Golf 2011 Cabriolet 1.6 TDI
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 105 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) |
Volkswagen Golf 2012 GTI 2.0 TSI Jan 2012 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 210 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) |
Volkswagen Golf 2012 GTI 2.0 TSI Jan 2012 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 210 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Volkswagen Golf 2013 R 2.0 TSI
Jan 2013 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.4 sekundēs |
2.0 Benzīns | 265 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (6) |
Volkswagen Golf 2011 2.0 TDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (140 ZS) |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Volkswagen Golf 2011 2.0 TDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (140 ZS) |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.1 l/100km | Automāts (6) |